onsdag den 19. maj 2010

DIY blyant

Mine blyanter har fået en sommer make -over. I min papir bunke ligger der rigtig mange små stykker fint papir som jeg bare ikke har kunnet nænne at smide ud. Til det her projekt passer de små stykker fint. Du skal du bruge, papir, decopage lim/lak og en blyant der trænger til lidt forandring.
Og så er det bare med at komme i gang.

Smør lim på papiret og rul det omkring blyanten, og det var så det. Vent med at spidse den til limen er helt tør.
Og så har du de fineste blyanter :)






8 kommentarer:

KirstenK sagde ...

Fin ide...det ser smaddergodt ud!

F R K. E V I G G L A D sagde ...

Ja for pokker hvor er de fine!

MollyMy sagde ...

Kirsten og Evigglad - Tak :) Syntes også selv det er dejligt at få brugt nogle af alle de små stykker papir jeg bare har liggende.

g u r o sagde ...

Mmmm, dette var ein idè etter min smak! Herlig med raske, enkle og nydelige prosjekt! Resultatet vart jo såå bra! :)

Ha ein fin torsdag!

Birgitte sagde ...

Dejligt med gode ideer;0)

Helle : sagde ...

Ser super smart ud !

Ballerina sagde ...

Hej..Du er bare så fuld af gode ideer!! Jeg har lagt en lille hilsen til dig på min blog;-) Knus Louise

Majline sagde ...

Fantastisk idé! De er bare virkeligt flotte!!