torsdag den 6. maj 2010

Kartonvin

Hvis du ligesom jeg syntes at vin ikke gør sig specielt godt i papkarton, så se med her.
Jeg har beklædt kartonen på vores foretrukne vin med Rie Larsen papir. Ganske simpelt skåret papiret til efter kartonen og lavet en åbning bagtil som lukkes med en hæklet lilla snor. Den kan bruges igen og igen. Det er bare at udskifte plast posen når den er tom og så ind med en ny.

Er spændt på at skænke et glas vin op til aftensmaden og se om nydelsen ikke er dobbelt så stor, når der også er noget pænt at kigge på ;)



8 kommentarer:

Anonym sagde ...

Det var da intet mindre end en genial ide...altså Birthe, hvor får du alle de gode og sjove ideer fra:-) Super flot...
Knus Malene

MollyMy sagde ...

Hej Malene - Dejligt at høre fra dig igen her i blogland.
Dejligt du kan li min ide :)
Knus

Majline sagde ...

Hvor er den fin! Diskuterede netop for nylig med Bella (også her fra blogland) en lignende idé, da vi nemlig også bruger kartonvine... Meen, vil sige din løsning er en del simplere end vores, så den er vist mere brugbar, hehe...

MollyMy sagde ...

Majline - Kunne da godt tænke mig at høre/se jeres løsning :)

Anonym sagde ...

Lagde godt mærke til den i fredags, men jeg glemte at spørge hvor du havde den fra, da jeg havde smagt et par glas af den ;o)
Kh. Signe

MollyMy sagde ...

Hej Signe, og tak for sidst. Dejligt at se jer igen.
Kan godt forstå du ikke fik spurgt, hvordan er det nu man siger når musikke spiller og festen er igang....... og så kan jeg desværre ikke huske resten :))
Knus

Gitte sagde ...

Er ret ny i "blog-land" elsker det allerede og har fået en masse inspiration. Din blog vil jeg helt sikkert følge i fremtiden. Synes ideen her er helt fantastisk. Den skal prøves....

Kh
Gitte :)

Gitte sagde ...

Skøn ide. Jeg er ret ny i blog-land, men elsker det allerede.

Kh
Gitte :)