torsdag den 21. januar 2010

Hårbøjler

Et lille udpluk af de hårbøjler jeg har lavet.

15 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hej Birthe, så fik jeg også lavet en blog...men jeg skal vist ha lidt vejledning af dig med et par ting:-)
Hold op hvor er de bare FLOTTE dine hårbøjler...det er da helt vildt. Du er bare krea:-)
Malene

Sonnie sagde ...

Hvor er de flotte dine hårbøjler, du er bare SÅ dygtigt til de der kreative ting.
God weekend.
Kh. Sonnie

MollyMy sagde ...

Malumsen - Jeg syntes nu du er kommet meget godt fra start.
Glæder mig til at følge dig, og se nogle af dine krea malerier.

MollyMy sagde ...

Sonnie - Nu blir jeg da helt rød i kinderne, men jer er glad for at du syntes om dem.
God weekend til dig Sonnie

KIRKEBY sagde ...

Hej.

Sikke flotte hårbøjler :-)


Mvh Maria

Mig sagde ...

Vildt flotte hårbøjler !

Min datter får ikke lov til at se dem !!!

MollyMy sagde ...

Kirkeby - Tak for roserne.

Jule Mig - Smiler, tak endnu engang.

Karen Marie sagde ...

Dejligt at du bliver inspireret - super flotte hårbøjler du har lavet, en hel produktion kan jeg se :0) KH Karen Marie

Stine Hoelgaard Johansen sagde ...

Sikke mange, og super flotte hårbøjler, wauu...
Stine:)

MollyMy sagde ...

Karen Marie - Tak fordi du havde lyst til at ta et kig. Ved ikke helt om jeg har misforstået det du søgte.
Kh Birthe

MollyMy sagde ...

Hej Stine - Tak skal du ha. Jeg elsker at lave hårbøjler, så det er lysten der driver her.
Kh Birthe

Marie sagde ...

Sikke flotte hårbøjler, prøver også selv at lave lidt, men synes det er svært at finde gode hårbøjler (altså nogle der ikke er for "slatne"). Har du et fif til hvor der kan købes gode bøjler?

Anonym sagde ...

Creativity is great but plagiarism is faster ...

madebyme-helena.blogspot.com sagde ...

Hvor er det nogle fine hårbøjler, er også selv ret s¨å vild med at lave mine egne hårbøjler. Måske du vil se dem på min blog: madebyme-helena.blogspot.com

Under Etiketter "hårbøjler by me"

Mvh Helena

MollyMy sagde ...

Tak Helena.
Jeg vil rigtig gerne se din blog og dine hårbøjler.
Knus