lørdag den 26. december 2009

Julegaver







Dejligt at få gaver som man ikke har ønsket sig. Noget der overrasker og glæder på en gang. Gaver jeg aldrig selv ville ha købt. Sådanne gaver er mine piger rigtig gode til at købe. Sofie min store datter havde købt den flotteste pasta jeg nogen sinde har set. Dejlig Italiensk pasta i et rent farveorgie. Farverne er selvfølgelig lavet med naturlige ingredienser som chili, tomat, spinat, rødbede og gurkemeje. De fineste bolcher fra karamelkompagniet i dejlige Gudhjem ,formet som blomster med orange smag. Tankerne gik straks tilbage til vores sommerferie på Bornholm, hvor vi fast besøger Svaneke. Af Mathilde, som er den mindste af mine piger fik jeg den mest fantastiske ugle, klippet af Rie Larsens hånd. Skønne gaver.

4 kommentarer:

Bibbi sagde ...

Rigtig fine ting fra tøserne - og det der pasta er jo helt fantastisk :D

MollyMy sagde ...

Det pasta er så fint at jeg næsten ikke kan nænne at spise det. Tror det får lov at stå til pynt et stykke tid :o)

Unknown sagde ...

Så gøy pasta, jeg hadde nok kjøpt med en gang. du Takk for koselig kommentar. Fin blog du har, jeg setter meg opp som følger. :))

MollyMy sagde ...

Hej snakkemunn
Dejligt at du har lyst til at kigge med her på min blog.
Kram Birthe