tirsdag den 31. juli 2012

Appelsin luxus

Endelig er den kommet, den længe ventede luxus.
Da vi var på Kreta stod dette vidunder på buffen hver morgen. Det var bare at skære de dejlige, saftige, velsmagende appelsiner ud og vupti, havde du den lækreste velsmagende appelsin juice.
 Jeg bestemte mig for at købe den samme citruspresser da vi kom hjem, for det er da noget man kan blive afhængig af.
 Nu er den her så, og min dejlige mand kom hjem med en stor pose fuld af appelsiner fra vores tyrkiske grønthandler :)
 Nu dufter der af appelsiner i hele hytten. Det første min datter sagde da hun kom hjem var, nå så er den kommet :) hun behøvede ikke engang se den, kunne dufte det helt ud i gangen.
 Og, uha hvor jeg nyder det. Et dejligt glas fyldt med friskt presset appelsin, et glas fyldt med sol og sommer. Jeg lukker mine øjne og drømmer tilbage til Kreta. Det er luxus, og livskvalitet for mig.

5 kommentarer:

Anonym sagde ...

Lyder også lækkert! Sådan har jeg det med dugten af limefrugt, jeg ryger direkte tilbage til en skøn ferie i Mexico for ca. 15 år siden! Tillykke med købet

Anonym sagde ...

Uha tænderne løber i vand!

Du er vel nok heldig, både med citruspresser, børn og mand!
De skal nok give dig mange meningsfyldte dage. Knus Signe

Unknown sagde ...

7 Ej, hvor lyder det bare fantastisk! :)
jeg har også selv en dejlig presser og jeg ville ikke kunne leve uden. :D Det er virkelig en lækker til at have. :D

Ha' en rigtig god aften!

KIRKEBY sagde ...

Tillykke med maskineriet :-)
Jeg har et ATC liggende klar til dig. Vil du sende din adresse til mariakirkeby@gmail.com?

Mvh Maria

MollyMy sagde ...

Maria, jeg sender dig en mail med min adresse :)