tirsdag den 30. april 2013

Sommerhus stil eller??

 I går var jeg så snyde heldig (syntes jeg selv) at komme ind i en Netto butik og se de her kurvestole jeg længe har sukket efter. Sidste år var jeg ikke hurtig nok da de var i avisen, og i år var jeg åben bart heller ikke (troede jeg). Så jeg var ovenud glad og opstemt da mit øje spottede mine nye havestole.


 Egentlig var det jo meningen de skulle stå på terrassen. Men jeg syntes de er så fine, så nu er mine spisestue stole blevet skiftet ud (måske for en kort stund) med de stole jeg glad og tilfreds kom hjem med i går aftes.

 Men kan ikke finde ud af om der er for meget sommerhus stil over dem eller det er helt ok at ta havestole inden for i varmen.


Hva syntes du?

2 kommentarer:

Unknown sagde ...

Jeg kan faktisk godt lide det- men vigtigst af al- kan du? ;)

Kram fra
Christina

MollyMy sagde ...

Jeg kan rigtig godt li stolene, og nu får de lov til at stå inde et lille stykke tid så jeg kan mærke efter :)

Kram