tirsdag den 9. februar 2010

Tiden går




Der er kommet andre boller på suppen, fastelavnsboller.


Tiden går og går og det er ikke altid jeg følger med, ihvertfalde ikke hvis du spørg mine piger.


Først var det mariehønedragt, så prinsessekjoler, klovnekostume og nu noget helt andet. Vi har været i store søsters outfit smide ud kasse. Så i år står der punker på plakaten. Og hun kan selv. Der skal sort neglelak på fingerne, smokey eyes på øjnene og der skal skrives på converse skoene. De får ikke for lidt med den sorte tusch. Mor hvordan er det nu man skriver, peace og I love you?

8 kommentarer:

Mig sagde ...

Ja... det er sjovt.. !

Jeg venter stadig på svar fra datteren, om hun skal klædes ud på fredag eller hvad ???

Hyggehygge
Marianne

Anonym sagde ...

Ja min skal være konen med æggene, dejlig nemt, jeg vil da kigge efter en lille punker også på torsdag......
knus fra sara katrines mor

Anonym sagde ...

Hej Birthe,
Ja det må være lidt underligt når tiden pludselig render for stærkt...men hvor er hun sej i kostumet - cool girl:-)
Kærlig hilsen Malene

MollyMy sagde ...

Jule Mig - Håber du har lidt i gemmeren som hun kan bruge, hvis hun bestemmer sig for at gå fastelavn :o)

MollyMy sagde ...

Sara Katrines mor - Det lyder til at jeg burde vide hvem du er :o)men jeg er ikke helt sikker.
Så jeg holder også lige et vågent øje med konen med æggene :)

MollyMy sagde ...

Malumsen - Tiden suser afsted, og især når jeg kigger gamle fotos igennem, så kan jeg da rigtig se hvor det bare går der ud af.
Når jeg kigger på hende i punker outfittet, får jeg lidt af et dejavu fra dengang Sofie var i hendes alder :)

Fruen sagde ...

Ja de er da bare fine.. Jeg elsker når de finder på noget selv, og har eres egne meninger om sagerne.. Dem kan du godt være bekendt at sende afsted.. :)

MollyMy sagde ...

Hej Rakel. Pigen på billederne er den samme, bare med en forskel på en 4 år. Det første billede hvor hun har prinsesse kjole på, er fra dengang jeg kunne være med til at bestemme :o)
Kh Birthe