søndag den 14. februar 2010

Vinderne er....

Først vil jeg gerne takke alle der har deltaget i min give away, og for alle jeres søde kommentarer.
Ud over det, er glad og stolt af at jeg har rundet 50 faste læsere, og vil derfor fejre det ved at trække tre ekstra vindere.

Vinder nummer 1. Mette, som sagde, sikke nogle fine kort. Du har vundet 4 til og fra kort med ugler samt en fingerring.
Vinder nummer 2. Klejs, som sagde, jeg vil meget gerne deltage. Du har vundet en trold og en fingerring.

Vinder nummer 3. Æblekinder som sagde, sikke fine kort. Du har vundet en lille elefant og en fingerring.


Vinder nummer 4. Westmose som sagde, jamen, jamen så fine. Du har vundet en lille elefant og en fingerring.



12 kommentarer:

Randi sagde ...

Tillykke til alle vinderne.
God søndag.

Moster-Mette sagde ...

hold da op, sikke en overraskelse. jeg skulle lige en og se hvem der havde vundet, hov mit navn, jeg vinder jo aldrig noget, og så som helt ny herinde. dejligt. Ved ikke helt hvad man skal gøre nu.:-), men glæder mig til at modtage gaven.

Westmose sagde ...

Hej nej hvor er jeg bare glad for min præmie - sender dig en mail :-) Kh. Mette

Westmose sagde ...

Hej igen kan ikke lige finde din mail :-) Min er:

mettew@sol.dk

Klejs sagde ...

Ej, hvor er min gave superfin! Glæder mig til at modtage den.

Klejs sagde ...

Kan heller ikke finde din mailadresse - min er klejs78@hotmail.com

KirstenK sagde ...

Tillykke til de heldige vindere...fine ting

LisaMatilda sagde ...

Synd att jag missade att vara med i tävlingen. Hittade din fina blogg några dagar för sent.
Ha en skön vecka!

Kardemomme sagde ...

Så nydelige merkelapper du har laget med glade ugler på :))
Dessuten var filmen om det lille pinnsvinet det søteste jeg har sett og ble simpelthen nødt til å se den to ganger. Når jeg kommer hjem vil jeg vise den til min datter :))Hilsen Kardemomme :))

MollyMy sagde ...

Kardemomme - Dejligt at få en hilsen fra dig.
Jeg faldt også for det lille pindsvin, og det samme gjorde mine piger. Min mindste datter var parat til at bytte hendes hamster ud med sådan et :)
Kram Birthe

Anonym sagde ...

Tusind tak for min søde lille elefant og fine ring, i skønne glade farver!
Dem blev jeg rigtig glad for!
Kærligst Heidi

Fruens univers sagde ...

Jeg er helt syg med den ring som Westmose vandt... Er det muligt at købe sådan en ring af dig - eller bytte med et eller andet :-) ??
Vh. Dorthe :-)