søndag den 28. marts 2010

Stille

Der har været lidt stille her på min blog. Godt nok er jeg en af de heldige der allerede er gået på påske ferie :) men jeg har også syge børn. Så det tager hele min energi. Derfor er det helle ikke blevet til de helt store kreative sysler. I stedet har jeg været mor med stort M. Læst bøger, lavet små anretninger bestående af halv cola halv vand og så en skefuld sukker, samt en dejlig Marie kiks.
Vil også lige vise det sødeste lille gækkebrev posten havde med til mig i går. Jeg har tænkt, og tænk men har ikke kunne komme på hvem jeg kender der har et navn med 11 bogstaver. Jeg fik godt nok et lille tip af min datter i går. Mor kan du ikke huske at du ind imellem kalder mig Mathilse mus. Nå jo....men det er nok ikke det der skal stå, så jeg vælger at købe et påskeæg så jeg er klar til når afsenderen melder sig :)
Det er også blevet til disse 3 små babuska piger.

Og en lille påske høne.



Jeg har været så heldig at vinde en give away hos Groovy mama Super lækkert stof i orange farver og det fineste retro tapet.








2 kommentarer:

KirstenK sagde ...

Træls med syge børn, god bedring til dem...

MollyMy sagde ...

KirstenK - Tak skal du ha.
Jeg er glad for at ha fri så jeg kan være der for mine børn :)
God påske til dig.