fredag den 23. juli 2010

Hæklerier

Jeg er igang med at lave en lille kosmetik pung til Sofie. Tror den blir rigtig sommerlig og fin. Inspirationen til pungen kommer fra Lonni.
Sofies cykel er blevet pyntet, og er nu klar til at komme med på efterskole :)


Hvor er det underligt at skulle undvære sin datter i hverdagen. Nu er det ikke mig der holder øje og passer på mere. Da jeg meldte hende ind havde jeg det så fint med det, men nu hvor det kommer tættere (og også lidt for tæt på) har jeg en meget blandet følelse. På den ene side (når min sunde fornuft spiller ind) ved jeg hun får et fantastisk år, men på den anden side, så har jeg det vildt underligt med det savn der følger med. Mon der er andre der har det som mig?


7 kommentarer:

Kirsten Søeballe sagde ...

Min den yngste har lige haft et efterskoleår som har været det bedste for hende siger hun selv . Det sagde de to andre også . De første 14 dage til en måned er svære. De skal jo lige lære andre at kende .Og som mor er det svært, men giv barnet tid og prøv så som mor at nyde det frirum du får :-)
Det gjorde jeg . Og nu skal vi til at lære at være sammen igen som familie . Det er også en svær tid .

Kirsten Søeballe sagde ...

Ai bare slet en af de to første kommentarer og denne med ;-)

Kristiane sagde ...

hvor er det bare flot!! Især pynten på cyklen... meeen tror ikke min kæreste går med til jeg pynter vores cykel nu det en dele cykel. ha ha ha..

Sandie sagde ...

Hvor er cyklen blevet fin :)

Jeg har slet ikke så store børn endnu, men kan godt sætte mig lidt ind i hvordan du må føle det. Men ja, hun får et super år! Og I får garanteret en pige, der suger til sig af familien når hun er hjemme i weekenden :)

MollyMy sagde ...

Hej Kirsten Søeballe - Dejligt at høre at jeg ikke er den eneste der har de følelser. Jeg frygter helt sikker også for de første 14 dage, men tror du har ret i at jeg skal tænke positivt og nyde mit frirum.
Kh Birthe

MollyMy sagde ...

Hej Kristiane - Tak. Tror heller ikke jeg får lov til at pynte min mands cykel ;)

MollyMy sagde ...

Hej Sandie - Dejligt du kan li cyklen med pynt :) Min datter syntes også den er blevet fin.

Du siger faktisk det samme som min veninde, hun vil elske at komme hjem til familien igen og suge til sig når hun er hjemme, så håber i har ret :)

Kh Birthe