tirsdag den 17. august 2010

Hæklede armbånd

Jeg er blevet inspireret af hende her til at hækle armbånd i alle regnbuens farver. De er rigtig hurtige og nemme at lave, og jeg syntes de er blevet super fine. Det syntes min datter åbenbart også for hun snuppede dem alle med i skole.Som lovet vil jeg vise hvad jeg var igang med at lave i går.........dejlige sprøde hjemmelavede isvafler. I fødselsdagsgave i år fik jeg et vaffeljern af min mand, og jeg skal love for det er blevet flittigt brugt her i sommer. Der er stor forskel på smagen fra dem man køber og så til hjemmelavede. Samtidig kan man variere smagen ved at tilsætte f.eks citron, vanille, rom, lakridspulver, cacao osv. Du skulle selv prøve :)

4 kommentarer:

Karen Klarbæk sagde ...

Ej hvor er du produktiv.
De er heldigvis hurtige at lave de nye armringe.

Tak fordi du linker.

Karen

KirstenK sagde ...

Orv...det havde jeg aldrig gættet, vidste slet ikke man kunne få sådan et vaffejern. De ser virkelig lækre ud de vafler...

MollyMy sagde ...

Hej Karen - Det var så lidt :)

MollyMy sagde ...

Hej Kirsten - De er også rigtig lækre og nemme at lave. Når man først har prøvet at lave dem selv, finder man ud af hvor meget bedre de smager end de der man kan købe i dagligvarer butikker. Du skulle prøve det :)