mandag den 11. juni 2012

4 stk.


Jeg er så heldig at ha byttet mig frem til disse flotte ATC kort. 
 Har du lyst til at lave dit eget kort og bytte med andre kan du læse lidt mere om reglerne for ATC kort her hos Mette som har sendt mig det dejligste ferie ATC kort. Mette som har bloggen Prikker maler også nogle fantastiske malerier, så ta et kig på hendes blog.
 Af Iben som har sit galleri i Struer har jeg byttet mig til det fineste kort malet på lærred. Se flere af Ibens skønne malerier her. Næste gang jeg skal til Struer, skal jeg helt sikkert et smut forbi Iben så jeg kan se hendes billeder live.
 Pia som har bloggen, DoodleDeim har sendt mig den skønneste lille engel som jeg er så glad for. Hver gang jeg kigger på hendes blog blir jeg så inspireret og ville ønske det var mig der havde sådan et tallent for at fremtrylle de mest fantastiske billeder.

 Det fine neon farvede kort med svampe har jeg fået af Rikke. Brevet indhold en ekstra lille gave nemlig en håndfuld flotte perler. Rikke er stifter af netværket, Kunstnerværket som er en helt fantastisk ide.
Tusind tak til hver og en af jer der har sendt mig de skønne og helt unikke ATC kort.

4 kommentarer:

by myr sagde ...

De er bare SÅ fine Birthe...jeg skal lige ind og suge inspiration til mig og så tror jeg at jeg skal prøve at kaste mig ud i de dersens kort:-)

Knus Malene

MollyMy sagde ...

Det syntes jeg lyder som en rigtig god ide Malene. Du må endelig sige til så vi kan bytte :)
Knus

mette laumann sagde ...

Hej Birthe
Tuaind tak for dine søde ord, det er så sød en leg med de kort.
Håber du har det godt , jeg kan se du har gang i en masse skønne og sjove ting.
Knus Mette

MollyMy sagde ...

Var så lidt Mette.
Knus