tirsdag den 12. juni 2012

Vil du være med?

Jeg er super heldig, for i min postkasse fandt jeg et brev fra, fru flittig. Hun har sendt mig et dejlig brev med alt mulig lækkert, så nu er det bare med at komme igang. 
Tusind tak for alle de dejlige sager.



Nu vil jeg lave en spændende gave som skal sends retur til fru flittig.

Har du lyst til at lege med i pakkelegen? 

Jeg skal sende to pakker afsted til de første der melder sig. De skal så sende en pakke retur til mig :) elsker at få gaver.

6 kommentarer:

Pipi's mor sagde ...

Jaaaaaaaa :) Jeg vil rigtig gerne være med.

Kh Katrine

MollyMy sagde ...

Hej Katrine - Det lyder super :)
Knus

Oline Art sagde ...

Jeg vil også gerne være med:-)

MollyMy sagde ...

Oline Art - Dejligt :) Så vil jeg gå igang med at finde et par spændende gaver der skal sendes med posten.
Knus

Anna sagde ...

Det kan være vi også skal lave pakkeleg, hvis du ønsker dig noget filtet : )

MollyMy sagde ...

Anne, jeg syntes din filtede hund er noget af det sødeste jeg har set længe. Hvis du laver en pakkeleg så må du lige gi mig et praj.
Knus